כיתוב לוגו

בחירת פתרונות מחשוב

אפיון מערכות מידע


שירות התעסוקה | אפיון מערכת בינה והשמה

מטאור מלווה ומייעצת לשירות התעסוקה בנושא מערכת ההשמה. מטאור הובילה בשירות התעסוקה תהליך של אפיון מפורט של מערכת ההשמה העתידית  –  מערכת  "בינה  והשמה"  שכלל בחינת  חלופות שונות  בעולם,  אפיון מחדש  (Re Engineering) של תהליכי העבודה: התייצבות דורשי עבודה, הזמנות מעסיקים ושיבוץ והתאמה (באמצעות מערכת מומחה ייחודית) בין דורשי עבודה והזמנות מעסיקים על מנת להתאימם לצרכים העסקיים העכשוויים של שירות התעסוקה. תהליך זה כלל הובלת צוותים מקצועיים ע"י הצוות המקצועי של מטאור, צוותים אלו כללו נציגים של שירות התעסוקה ממגוון תחומי העיסוק השונים (השמה, תמיכה בהשמה, מעסיקים, שיבוץ וכו') .

כמו כן כלל התהליך תכנון של הארכיטקטורה היישומית של המערכת ותכנון הארכיטקטורה הטכנולוגית של המערכת תוך התחשבות בתהליך של החלפת תשתיות טכנולוגיות ומעבר ממערכת מבוססת UNIX למערכת בסביבה פתוחה.

בהמשך כתבה מטאור מכרז לפיתוח והקמה של המערכת ותפעולה באחריות  כוללת  במודל מיקור חוץ (Outsourcing) לתקופה של 13 שנים. במסגרת הכנת המכרז נבנה מודל כלכלי מפורט להעברת נכסי מחשוב לספק הזוכה, תשלומים לספק הזוכה והתאמת התשלום לרמת השירות (מנגנון קנס/פרס) ולהיקף הפעילות (מנגנון גריעה/הוספה).

ממועד בחירת הספק, מטאור מובילה את פרויקט הפיתוח ומספקת שירותי ליווי מקצועי בתחומי תוכן (ייעוץ ובקרה של מסמכי האפיון, גיבוש תפישת ממשק משתמש) ובתחומים טכנולוגיים (תכנון תשתיות תוכנה, תכנון מפורט של ארכיטקטורת חומרה : שרתים, Storage וגיבוי, תקשורת נתונים ב Datacenter, WAN וסניפים, אבטחת מידע, שו"ב, ניתוח Sizing והבטחת ביצועים וכד') ומספקת לשירות התעסוקה שירותי ניהול פרויקט.

במהלך השלבים הסופיים של פיתוח המערכת וההיערכות לשלב הפיילוט, הובילה מטאור מהלך של ניהול השינוי ותמיכה בהטמעה מול כלל עובדי שירות התעסוקה תוך מתן דגש על המוטיבציה של העובדים לקלוט מערכת חדשה ותמיכה בתהליך זה מהפן האנושי.

במקביל מלווה מטאור את תהליכי הקמת הפורטל הארגוני הפנימי של שירות התעסוקה ושדרוג תשתיות ותכולת אתר האינטרנט של השירות על מנת להתאימו למערכת החדשה.

חזרה