כיתוב לוגו

פרויקטים

מנהל אקדמי במכללות | החלפת מערכת מחשוב למנהל אקדמי

התאגדות של 26 מכללות אקדמיות הובילה מהלך של החלפת מערכת למנהל אקדמי (ERP) באופן מרוכז תוך ניצול יתרון לגודל. מטאור היתה זו שנבחרה ע"י המכללות ללוות את התהליך. במסגרת העבודה הובילה מטאור תשעה צוותים מקצועיים שכללו כ 110 נציגים מטעם המכללות לצורך תיעוד תהליכי העבודה הקיימים במכללות ואפיון מחדש (Re Engineering) של תהליכים ג'נריים שיענו על הצרכים של כלל המכללות.

לאחר השלמת אפיון תהליכי העבודה נכתב RFP בינלאומי להתאמה והטמעה של מוצר מדף ב Data Center  מרכזי שישרת את כלל המכללות ותפעול שלו באחריות כוללת במודל מיקור חוץ (Outsourcing).

במסגרת מסמכי המכרז הוגדרה הארכיטקטורה היישומית של המערכת ותוכננו התשתיות הטכנולוגיות של הפרויקט ממרכז המחשבים ועד לעמדות הקצה במכללות. בנוסף נבנה מודל כלכלי מפורט לחלוקת התשלום לספק הזוכה בין 26 המכללות, התאמת התשלום בעת צירוף או גריעה של מכללות מהקבוצה, התאמת התשלום לרמת השירות (מנגנון קנס/פרס) ולהיקף הפעילות (מנגנון גריעה/הוספה).

מטאור הובילה תהליך של בדיקת הצעות של 3 ספקים, שניים מקומיים ואחד מחו"ל, כולל סדנאות בהן הוצגה כל מערכת וסדנאות בהן בוצעה הערכה של כל מערכת ע"י צוותי העבודה השונים והמלצה על ספק עבור כלל המכללות.

 

 

חזרה